Najčešće postavljena pitanja
Kiehl’s je ponosan na dugu tradiciju pružanja usluga našim kupcima, našim susjedstvima i našim zajednicama. Otkrijte neke od jedinstvenih usluga koje nudimo online i u prodavaonicama kako bismo mogli pružiti optimalnu pomoć.
Naše proizvode možete kupiti na ovom web mjestu ili na Kiehl's prodajnim mjestima.
Da biste pronašli najbližu Kiehl's trgovinu, pozivamo Vas da koristite naš Lokator prodavaonica b > . Jednostavno unesite poštanski broj da biste pronašli adrese Kiehl's prodavaonica.
Na Kiehls.hr nudimo 5 uzorka uz svaku online narudžbu. Također Vas pozivamo na personaliziranu konzultaciju o njezi kože nakon koje ćete dobiti komplimentarne uzorke na jednom od naših prodajnih mjesta.
Da biste pronašli najbližu Kiehl's trgovinu, pozivamo Vas da koristite naš Lokator prodavaonica. Jednostavno unesite poštanski broj da biste pronašli adrese Kiehl's prodavaonica. Narudžbe predane na našoj web stranici obrađuju se i isporučuju vrlo brzo; nažalost, ne možemo otkazati ili izmijeniti narudžbe nakon što su već obrađene. Žao nam je zbog mogućih neugodnosti.
Paket biste trebali očekivati za otprilike 5-7 radnih dana od trenutka narudžbe. Molimo uzmite u obzir da se u slučaju državnih praznika vrijeme dostave se produljuje za broj dana praznika.
Da biste dobili puni povrat sredstava na račun svoje kreditne kartice, potrebno nam je prethodno vratiti narudžbu i ispuniti formular za povrat. Ako imate dodatnih pitanja ili nedoumica, pošaljite nam ovdje , pod "Moje pitanje" odaberite online narudžbe . Ili nas nazovite na telefon na +385 (0)72 602 028, ponedjeljak - petak 09:00 - 17:00 . Predstavnik tvrtke Kiehl’s rado će vam pomoći. Cijenu poziva snosi pozivatelj prema cjeniku operatera kojeg koristi.
Pri ponovnom postavljanju lozinke, posjetite stranicu za prijavu u gornjem lijevom kutu, a zatim kliknite "Zaboravili ste lozinku?". Unesite svoju e-mail adresu i privremena lozinka biti će poslana na Vašu e-mail adresu.
Preporučujemo da privremenu lozinku promijenite u lozinku po vlastitom izboru sljedeći put kada se prijavite u sustav. Da biste to učinili, kliknite na Osobne podatke i potvrdite svoju e-mail adresu, unesite novu lozinku, potvrdite novu lozinku i kliknite "Ažuriraj profil".
Ako imate dodatnih pitanja ili nedoumica u vezi lozinke, pošaljite nam e-mail ovdje , pod "Moje pitanje" odaberite Online narudžbe Ili nas nazovite na besplatni telefon na +385 (0)72 602 028, ponedjeljak - petak 09:00 - 17:00h. Predstavnik Kiehl’sa rado će Vam pomoći.Zdravlje i sigurnost naših potrošača uvijek su bili prioritet za L’Oréal, kao i podrška dobrobiti životinja.
L'Oréal je razvio vrlo rigorozan postupak procjene sigurnosti svojih proizvoda, potpomognut istraživanjima. Čak i prije nego što su se pitanja o ispitivanjima na životinjama počela pojavljivati u civilnom društvu ili u regulatornom okviru, L'Oréal je zagovarao nove metode procjene sigurnosti koje ne uključuju životinje. Kao pravi pionir na ovom polju, L’Oréal je rekonstruirao modele ljudske kože još 1979. godine kao alternativu laboratorijskim životinjama za izradu in vitro sigurnosnih testova. 1989. L'Oréal je potpuno prestao testirati svoje proizvode na životinjama, tj. 14 godina prije propisa. Danas L'Oréal više ne testira svoje sastojke na životinjama i ne dopušta nikakve iznimke od ovog pravila.
Unatoč tome, neke zdravstvene vlasti mogu odlučiti same provesti testove na životinjama za određene kozmetičke proizvode, kao što je to još uvijek slučaj u Kini. L'Oréal je najaktivnija tvrtka na ovom području više od 10 godina, surađujući s kineskim vlastima i znanstvenicima kako bi prepoznali alternativne metode ispitivanja i razvili kozmetičke propise za potpuno i definitivno ukidanje testiranja na životinjama. Zahvaljujući tome, od 2014. godine neki proizvodi proizvedeni i prodani u Kini, poput šampona, sredstava za pranje tijela i šminke, više se ne testiraju na životinjama.