Izgleda da niste u Hrvatska

Cijene i plaćanje prikazani su u HRK. Međunarodni troškovi dostave temelje se na odabranim proizvodima, načinu otpreme i odredištu.

Main content

DRUŠTVENA ODGOVORNOST

Misija Kiehl'sa je "poboljšati kvalitetu zajednice... čineći bolje građane, bolja poduzeća i bolje zajednice". U tu svrhu, svoje napore usmjeravamo prije svega na poboljšanje naših lokalnih zajednica, usmjeravajući svoje filantropske napore na potrebe i brige njihovih građana.

NAŠA PREDANOST ZA
NAŠU ZAJEDNICU

Kroz „Kiehl’s Gives“ pomažemo lokalnim timovima da se usredotoče na tri ključna fokusa u svojim zajednicama: istraživanju AIDS-a, okolišu i dječjim pitanjima. Zbog toga smo se do danas udružili s preko 50 dobrotvornih organizacija širom svijeta.

ISTRAŽIVANJA O AIDS-u

Još od ranih početaka, Kiehl's je dugogodišnji zagovornik borbe protiv HIV-a/AIDS-a, bolesti s najgorim posljedicama tijekom 1980-ih i 1990-ih godina.

Podizanjem svijesti i financiranjem želimo postići značajan utjecaj na smanjenje broja zaraženih HIV-om/AIDS-om širom svijeta.

Kiehl's x Alicia Keys

Kiehl's se 2014. godine udružio s umjetnicom i filantropisticom nagrađenom Grammyjem, Alicijom Keys i "Keep a Child Alive" kako bi pružio dostojanstveno liječenje, njegu i podršku djeci i obiteljima pogođenim HIV-om. Kiehl's je prodajom limitiranog izdanja seruma Midnight Recovery Concentrate donirao 200 tisuća američkih dolara.

LOKALNA ZAJEDNICA I OKOLIŠ

Kiehl's se strastveno zalaže za poštivanje i podizanje svijesti o našim oceanima, parkovima i vanjskim prostorima - od programa recikliranja koji datira iz 1970-ih pa do inicijativa prikupljanja financijskih sredstava za očuvanje okoliša u lokalnim zajednicama..

Future Made Better naše je opredjeljenje prema odgovornoj formulaciji proizvoda, minimaliziranom proizvodnom otpadu i ekološki osviještenom maloprodajnom dizajnu. Potičemo i kupce da brinu o okolini uz pomoć našeg programa "Ti recikliraš, mi te nagrađujemo".

Unaprjeđenje kvalitete života lokalne zajednice, doprinos potrebama građana i njihova ravnopravnost, u srži su vrijednosti brenda Kiehl's Since 1851. Kroz svoju dugu povijest, Kiehl's je podupirao jednakost i slavio različitosti, s velikom željom da se svi građani osjećaju prihvaćeno i sigurno.

Kiehl's x John Legend

Prijatelj Kiehl'sa, John Legend pomogao je kreirati limitirano izdanje Rare Earth maske za lice. Ambalaža je imala vlastoručni potpis Johna, a prihod je išao dobrotvornim organizacijama za zaštitu okoliša širom svijeta.

Kiehl's Since 1851 donacija Rozom megafonu

Povodom Međunarodnog dana borbe protiv homofobije, bifobije i transfobije koji se obilježava 17. svibnja, Kiehl's Since 1851 odlučio je donirati 25.000,00 kn Rozom megafonu, platformi koja je nastala 2010. godine kao sigurno mjesto unutar LGBTIQ zajednice, a razvila ju je udruga Zagreb Pride, čiji je cilj podizanje svijesti o zločinima iz mržnje i poticanje prijava zločina iz mržnje prema LGBTIQ osobama, bez obzira vrši li prijavu žrtva, svjedok/inja ili osoba koja ima informaciju.

PODRŠKA DJECI

Naši proizvodi su za cijelu obitelj: mame, tate, bebe, čak i pse, kako bi svatko mogao pronaći sebi odgovarajući proizvod.

Naše obiteljske vrijednosti temelj su našoj predanosti pružanja podrške dječjim dobrotvornim organizacijama. Prikupljanjem sredstava, vizija nam je stvoriti sigurnije i održivije okruženje za djecu.

Kiehl's x Matthew McConaughey

U suradnju s glumcem Matthewom McConaugheyjem, Kiehl's je kreirao limitirano izdanje Ultra Facial kreme za lice, jedne od naših najomiljenijih formula. Kiehl's je donirao 200 tisuća američkih dolara za "Autism Speaks" kako bi podržao inicijativu da se djeci i njihovim obiteljima osiguraju potrebni resursi.

Kiehl's Hrvatska x Udruga za Autizam - Zagreb

Predstavnici Kiehl'sa u Hrvatskoj, Udruge za autizam – Zagreb, mediji i Kiehl's prijatelji okupili su se 2017. u Kino Europi Zagreb kako bi razgovarali o autizmu i dali svoj doprinos ovoj temi o kojoj se premalo govori. Na lokalnoj razini, Kiehl’s nastoji potaknuti razgovor na društvenim mrežama uključivanjem Kiehl's prijatelja, zajednice i poznatih osoba, a 2017. Kiehl's je donirao 37.000,00 kuna Udruzi za autizam- Zagreb. Više informacija o autizmu i kako pomoći Udruzi u radu možete pronaći na stranici Udruge.

Philanthropy

Watch our Philanthropy Video and discover the various ways Kiehl's has been honoring communities--donating money to help cure HIV/AIDS, recycling, and raising money for women's health.

KIEHL'SOVA MISIJA

"Poduzeće mora imati svrhu svog postojanja. Ne samo svakodnevnu radnu svrhu kako bi se ostvarila dobit, već i kako bi se poboljšala kvaliteta zajednice kojoj je posvećeno. Svako poduzeće treba - kao što bi svaka osoba trebala - doprinijeti onima oko sebe, a zahvaljujući svakodnevnim naporima, poruka koju time šalje otkriva standard kvalitete na kojoj se gradi njezino životno djelo.

U Kiehl'su vjerujemo da kroz kvalitetu naših proizvoda, ​​istinitost, pravednost i poštenost, možemo komunicirati s onima koji možda nisu bili svjesni da su ove osobine vječne i obnovljive svaki dan, čineći bolje građane, bolja poduzeća i bolje zajednice."

Neprestano nastojimo ostvariti ovu viziju te u svakom trenutku služiti našim kupcima i našim zajednicama na način na koji to najbolje možemo

Za najbolje iskustvo, molimo okrenite uređaj